Coach on Girls day out.

 
Fick möjligheten att coacha tjejerna på GDO eventet i Kläppen nu den 19 mars.
Det va en grymt spännande dag på berget med peppade tjejer som ville lära sig nytt och inspireras i sin skidåkning ( / Snowboardåkning ) .
 
 
 
Riktigt kul att vara inspiratör för Tjejerna på skidor en hel dag på berget och i parken.
Jösses va roligt vi hade! Vilka brudar, önskar det alltid kunde finnas så många tjejer i parken tillsammans.. But we are getting there!
 
 
 
  Själv fick jag ta det lugnt med hoppandet pågrund av mitt huvud.. ( fortfarande grov hjärnskakning ) Men brudarna slutade dagen med att känna sig peppade och inspirerade till att fortsätta / börja åka mer friåkning och park och det glädjes mig till djupet ave mitt hjärta!
 
 
 
 
 
Fler inspirations event som detta kommer ta plats denna säsong, bland annat i Björnrike , och i Åre ( Dessvärre redan fullbokat ) där jag kommer finnas på plats  ( sålängehuvudet tillåter ;) ) som coach för att inspirera brudarna på berget. Galet Kul. Hoppas vi ses där!
 
// Ruder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: