Photoshoot with Sophie Odelberg

This weekend we had a little photomission,  ski-photographer Sophie Odelberg came to visit and we had a little mission to shoot action photos in the PoW. 
 
Despite the conditions we managed to get some photos. 
 
 
 
 
 
Morning sunshine..
 
 
#sometimes things dont go the way you've planned... xD
 
 
 
Went out for some night shooting on top of the mountains aswell.. It came out pretty good! 
 
 
Looking forward to work together later this winter, we have some more extreme stuff in mind, in Åre or possibly in the alpes. Gonna be MAD fun!
 
It was reallt nice to have you over Sophie! 
 
// Ruder 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Emmi i Österrike - explorista.se

Underbara bilder & du är galet inspirerande - tack för det! Sjukt sugen på att lära mig offpiståkning, det är mitt nästa mission. Dåligt med snö här i Serfaus i Österrike bara... :(

Svar: Åh hej Emmi! Jag ber om ursäkt för segt svar.. Vad roligt att du är så taggad på friåkningen! :D det glädjes mig, det är så otroligt spännande och roligt. Det har varit dåligt med snö i Norden med.. Så därför får vi så på stort nästa vinter! ;)

Stort lycka till och hoppas jag får höra från dig mer hur det går, ;)

Kör hårt // Ruder
Ida

2016-02-17 @ 22:01:45
URL: http://explorista.se
Postat av: Emmi i Österrike - explorista.se

Ja, nästa år ser jag fram emot mer offpist och härlig pow! Kolla in lite nyplåtade bilder på min blogg ( http://explorista.se/nyplatat-parkjibb-session-i-serfaus/ ) om du har lust, plåtat en freeridekompis här nere i Österrike! Om vi har vägarna förbi varandra får vi ta en photosession! :D

Svar: Helt klart!!! :D
Hör av dig!:D
// Ida
Ida

2016-03-20 @ 21:41:39
URL: http://explorista.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: