Skidtestarhelgen Linvallen 2016

Det var riktigt Kul att äntligen få åka upp för riktiga premiären för säsongen. Skidtestarhelgen. Parken va grym! Med tanke på hur kort tid de haft att få ihop det så var det riktigt bra jobbat. Hoppet var skönt fly i, riktigt kul. Att festa är en del av denna premiärshelg *tradition*, Den kvällen dansade vi ALL IN! så man va smått sliten dagen efter. För mig var de ingen frågan om ifall jag skulle åka hela degen eller inte, jag skulle vara i backen hela dagen ändå, men jag fick åka mycket baklänges då jag märkte att det hjälpte mot illamåendet och den dåliga balansen.. haha. Bra träning för switch-rutinerna i vinter! haha Fråga inte varför det funkade..

Gjorde några stig-helmer krascher med, så Björn Daniels filmade mig i Lindvallens Skidtestarhelg film som kom ut i Dala tidning sen. haha syn att vi inte fick kraschen på film bara ;) Kul Helg! Och nästa bär jag mig upp för att stanna resten av säsongen! TAGGAD TILL TUSEN! http://www.dt.se/dalarna/malung/nu-ar-skidsasongen-i-gang-pa-allvar-i-salen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: