Karlstad Railsession 2015

För någon vecka sedan drog vi en sista minuten till Karlstad Railsession. Bilade med Felkan från stockholm kl 06.00 på morgonen från Stockholm.

Sjukt roligt första dagen på snö men läskigt som bara den!

Tack vare alla mina vänner kunde jag delta i tävlingen för hade inga utrustning alls.. Fick låna hjälm av Emma dahlstöm, Handskar av Jennie Lee samt ryggskydd av Samuel Ålander. Tack vare dem kunde jag delta trots jag inte hade haft tid eller planerat att vara där. ( När jag insåg att det fans en liteliten möjlgihet att delta i sista sekund ville jag inget annat än att bara va med! Så fick lösa allt så gott det gick.. hahahaha..

Slutade på en 3.e Plats och det var jättekul att Norska stjärnan Nina Rusten från Norge kom på besök med! woop

Tack Till Karlsta Railsession för att ha arrangerat ett så bra event! Riktigt roligt va det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: