Guide i Alperna

För ett par månader sedan fick jag möjlighet till ett erbjudande att jobba på guide i Alperna. Jag kommer jobba som Guide i Italienska Alperna v.9-10 med Active skii. Är nu officiellt en av deras guider som kommer resa och äventyra. Kul att jag får in även detta vinter med allt jag ska hinna med. Verkligen en fantastiskt spännande möjlighet och ska bli jätteroligt att få jobba som guide första gången då jag mest jobbat som skidlärare och inspiratör tidigare. Betald för att få resa till alperna som guide, för att lära känna folk och åka skidor med dem, och dessutom till alperna redan första guidningen! Gud så kul! Ser fram emot det, och alla andra spännande äventyr jag börjat planera in nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: